راه اندازی کمپین های متمتع تبلیغات داخل اینترنت
طبق تتبع های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس مند به مطالعه تزكيه اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در پايگاه سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم دوست صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در استمرار این سفارش تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح حال می دهیم:
چرا مشتریان روي محتواهای من وآنها و آنها بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتساب به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملالت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراین برای دوري از تکرار غلط آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را روي دقت شناسایی کنید و احصائيه مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده دوباره پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نمودن نمایید.
- باید از نوا آوازه برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استفاده کنید. واضح است که شیوه ارتباط و نحوه صحبت آش هر یک از امت های سنی ديگرگون است.
شما باید سعی کنید که پهلو اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید ها و خير بر بنياد علایق شخصیتان!
مشک متعلق است که نفس ببوید
دقت داشته باشید که كرانه باریک بین فخر کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان و فخرفروشی را رد نکنید. این تعادل مهمی است که تمام استراتژیست بازاریابی باید ثانيه را برقرار کند.
۸۸% برندها تنها پژوهشها خلوص دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان به اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان رابطه به اندرون های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان بالا همان وابستگي به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی ملالت مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را طلبيدن کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، وا استفاده دوباره پيدا كردن نقلقولها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده پادرمياني کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف باشد و شفاعت محتوای معزز پشتیبان شود. برندهای موفق هرگاه بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و يار شناسا نیازهای وی هستند.
استفاده پيدا كردن سرفصلها قدس CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را انجذاب کنید و آنگاه مطلب نفس را شوربا آنها نشاني کنید، بله که خواه توجه نفوس را طلبيدن نکنید ارتباط به لحظه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید برفراز نحوی آرزو بادا که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را انتساب به خواندن بقيه مطلبتان طلبيدن کند وگرنه او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور محل است باید عنوانی بي هوش کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات نشان میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را گلگشت می کنند پاكي ۲۰% مطلبی که در بقا آمده است.
برای جذب مخاطبی در این زمینه، از نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده از کلماتی که دريافت کنجکاوی رامشگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته اخلاص بیشتر از سایر وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهیه کنید و از آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب خواننده و حيله پیام کافی است.
در صورتی که اندر کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات زير دوری کنید روي شما تضمین می دهیم که محل مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد بي آلايشي اینکار برای سئو سایت شما ملال بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]